Kanabis MU Online

Kanabis Mu Online PHORUM

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-10-23 18:58:02

MERCI

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-21
Posty: 32
Punktów :   

Regulamin SERWERA

Regulamin Serwera KanabisMU


I. Zasady wstępne :

1. Użytkownikiem Serwera KanabisMU może zostać każdy, kto założy na nim konto.
2. Na Serwerze oraz Forum obowiązują zasady, w przypadku złamania którejkolwiek z nich użytkownik otrzymuje ostrzeżenie ustne, ban czasowy, ban długoterminowy, ban bez określonego czasu lub traci swoje konto.
3. Każdy gracz zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi restrykcjami ogłaszanymi na Forum Serwera.
4. Zarząd Serwera KanabisMU ulega zmianom na przestrzeni czasu.
A. Administrator (ADMIN) - najważniejsza osoba na Serwerze, odpowiadająca za ogół opcji na Serwerze.
B. Game Master (GM) - osoba podlega ocenie przez Administratora, odpowiada za porządek na Serwerze oraz urozmaicenie graczom czasu wolnego spędzonego na Serwerze.
C. Administrator Forum - osoba odpowiedzialna za Forum Serwera, jego konfigurację i działanie.
D. Moderator - osoba pilnująca porządku na Forum Serwera.

Całemu Zarządowi Serwera należy się szacunek. Są osobami integralnie związanymi z Serwerem, tworzą jego całość.

5. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez wcześniejszego powiadomienia graczy.
6. Korzystanie z Serwera jest bezpłatne.
7. Na Serwerze istnieje możliwość Dotacji, przedmioty otrzymane podczas dotacji nie podlegają zwrotowi .
8. Administracja Serwera zabezpiecza odpowiednio Serwer, wszelkie dane podane podczas rejestracji są dostępne dla jednostkowego grona.
9. Administracja nie bierze odpowiedzialności za itemy/konta wymienianie, sprzedawane bez udziału Administracji Serwera.
10. Wszelkie sprawy, które nie wymagają bezzwłocznej interwencji Administracji należy składać na PM na Forum.
11. Odzyskanie konta możliwe jest tylko i wyłącznie przez kontakt z adresu e-mail podanego podczas rejestracji.
12. Każdy gracz zobowiązany jest do zaznajomienia się z Regulaminem Serwera, Forum, działu Skargi.
13. Wszelkie pytania dotyczące Serwera prosimy kierować na Forum.


II. Zasady dotyczące funkcjonowania Serwera :

1. Na Serwerze obowiązuje zakaz :
A. Nadmiernego przeklinania.
B. Wyzywania, obrażania innych graczy bądź ich rodzin, w szczególności Zarządu Serwera .
C. Reklamowania Serwerów Gier bez pozwolenia Administracji.
D. Używania Hacków, Botów, programów działających na szkodę Serwera, kopiowania.
E. Wykorzystywania Bugów, błędów Serwera dla własnych korzyści.
F. Spamowania.
G. Powoływania się na znajomości z Administracją.
H. Proszenia Administracji o Party, Itemki, Zeny itp.
I. Grożenia innym banem, wykluczeniem z Serwera.

2. Nick, Nazwa Gildii nie może zawierać wulgaryzmów oraz kojarzyć się z Zarządem Serwera .
3. Nielegalne wytwarzanie przedmiotów może zakończyć się banem nieokreślonym czasowo.
4. Próby oszustwa, wyłudzenia, skanu portów będą karane kasacja konta z wybranego adresu IP.
5. Podważanie decyzji Administratorów, nie stosowanie się do ogólnie ustalonych zasad może prowadzić do utraty konta na serwerze.
6. AFK, KS oraz PK jest zabronione.
7. Skargi na graczy należy składać tylko i wyłącznie na Forum Serwera w dziale Skargi.
8. Gracz może otrzymać kare na Serwerze za popełnione przewinienia na Forum.
9. Nie zgłoszenie podejrzanych sytuacji do Administracji lub korzystanie z nich może doprowadzić do usunięcia konta z Serwera.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poradnik-margonem.pun.pl www.umarlipoeci.pun.pl www.flirciarze.pun.pl www.counter-strike16.pun.pl www.roxoria.pun.pl